Καλές Πρακτικές

Στη σελίδα αυτή θα αναρτώνται εργασίες, προτάσεις και δραστηριότητες συναδέλφων μαθηματικών, αλλά και γενικά δραστηριότητες σχολείων που μπορεί να αποτελέσουν παράδειγμα για τους υπόλοιπους συναδέλφους.
_________________________________
Υλοποίηση των πλατωνικών στερεών

Υλοποίηση των πλατωνικών στερεών από τον μαθηματικό  Γιώργο Σπανουδάκη στο ΓΕΛ Λαγκαδά.
Από το σχολικό έτος 2016-17 υπηρετεί στο 2ο Γυμνάσιο Μαλακοπής και έχουμε άριστη συνεργασία.







____________________________________________


Θερινό περιοδικό Μαθηματικών
Θάνος Μάγκος και Νίκος Τερψιάδης
Σε αυτή τη σελίδα θα δημοσιεύονται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού 2015 μαθηματικά προβλή-ματα και γρίφοι που απευθύνονται σε μαθητές Γυμνασίου αλλά και σε όποιον άλλο ενδιαφερόμενο. Κάθε εβδομάδα θα δημοσιεύονται τα νέα προβλήματα καθώς και οι λύσεις των προβλημάτων της προηγούμενης εβδομάδας.
Πατήστε στην παρακάτω γραμμή

________________________________

Νέες Πρακτικές στη διδασκαλία των Μαθηματικών. 
Δράση του 4ου ΓΕΛ Σταυρούπολης
Νέες στρατηγικές στη διδασκαλία των Μαθηματικών, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος  Comenius -AIMS (Alternatives for Innovative Math Study), πρόκειται να προτείνουν μαθητές και εκπαιδευτικοί από επτά χώρες της Ευρωπαϊκής  Ένωσης, οι οποίοι θα συναντηθούν την Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015, στις 9 το πρωί, στο 4ο Γενικό Λύκειο Σταυρούπολης, στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες από   τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Ρουμανία, την Πολωνία και τη χώρα μας έχουν ως στόχο να… επαναπροσδιορίσουν τη σχέση μαθητών και μαθηματικών. Μέσα από την έρευνα και τα συμπεράσματα θα παραχθούν  παιδαγωγικά εργαλεία με στόχο να αυξήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών με χαμηλή επίδοση για τη μελέτη των Μαθηματικών.
Ιστοσελίδες σχετικές με το πρόγραμμα:
Αναρτήθηκε στο Ιστολόγιο
________________________________________

Μέρος από τη δουλειά του συναδέλφου Τάσου Σαρόγλου μαθηματικού 
στο 3ο Γυμνάσιο Θέρμης. 
Ο Τάσος Σαρόγλου έχει εργαστεί συστηματικά και με επιτυχία για την προβολή των Μαθηματικών που δεν "φαίνονται" μέσα στο καθημερινό πρόγραμμα διδασκαλίας, παρουσιάζουν όμως ενδιαφέρον για τους μαθητές, επειδή συνδέονται με την Τέχνη, την επίλυση ευφυών προβλημάτων, με θέματα που συναντούμε στην Φύση και στην καθημερινή ζωή.
Το σχολείο του έχει αφιερώσει χώρο για να εκτεθεί το πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αφίσες και πίνακες που αναπαριστούν με αισθητικό τρόπο όλες αυτές τις δραστηριότητες.
Τα θέματα που έχουν επιλεχθεί σχετίζονται με τα Φράκταλς, την Συμμετρία, το παιχνίδι Τάνγκραμ κλπ.
Εργασίες μαθητών για τα Φράκταλς
Εργασία που αφορά τον "χρυσό αριθμό Φι"
Το σχολείο διαθέτει μία καλαίσθητη γωνιά για διάβασμα και ξεκούραση

 Παρουσίαση του παιχνιδιού Tangram, δραστηριότητα που προβλέπεται 
και από το βιβλίο διδάσκοντος του Γυμνασίου
___________________________________________________

Πρωτοβουλία των μαθηματικών-φυσικών του 2ου Γυμνάσιου Θέρμης
_____________________________________________

Ενδιαφέρουσες και λειτουργικές ιστοσελίδων Σχολείων.
Προτείνω σελίδες οι οποίες μπορεί να αποτελέσουν καλό παράδειγμα για όσα σχολεία ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μία λειτουργική ιστοσελίδα για το σχολείο τους
 και για όσα ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την ήδη υπάρχουσα σελίδα τους.
δεν είναι τυχαίο ότι έχει πάνω από 220.000 επισκέψεις
_________________________________________________

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 
ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ

Πρόκειται για μία παρουσίαση σε διαφάνειες φωτογραφικού υλικού που είχα συγκεντρώσει κατά την επίσκεψή μου στο σχολείο αυτό τον Μάρτιο του 2012. Το σχολείο αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα σχολείου Αριστείας, το οποίο λειτουργεί στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας από το 1977. Να σημειωθεί ότι παρά τη ριζική αλλαγή των πολιτικών και κοινωνικών αλλαγών που έχουν γίνει στη χώρα αυτή, το σχολείο διατηρεί το ρόλο και τη σημασία του στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της χώρας, μάλιστα σε πολλά σημεία αυτός έχει αναβαθμιστεί, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση. 

Πατήστε την επόμενη υπογραμμισμένη φράση για να δείτε την παρουσίαση.
Επειδή είναι αναρτημένο στο google-grive ίσως χρειαστεί να έχετε έχετε λογαριασμό gmail




____________________________________